Omniva teel globaalsele turule

Ansi Arumeel juhib ettevõtet, mis on suure pöörde rajal: Omniva muutub nn viimase miili postiorganisatsioonist, kus on palju kirju ja pakke kätte toimetavaid töötajaid, üha rohkem tehnoloogiaettevõtteks. Intervjueeris Erik Samel.   Mis teemadele te praegu kõige rohkem tähelepanu pöörate? Kõige olulisem prioriteet on Omniva strateegia. Omniva puhul on hästi äge asjaolu, et see on Eesti oma ettevõte väga konkurentsitihedal turul. Võimalus ise oma strateegiat luua on üks asi, mis mind siin ettevõttes väga motiveerib. Omniva peab oma strateegiat pidevalt üle vaatama, sest me oleme nii muutuvas ärikeskkonnas. Postitööstuse haru on kogu maailmas täiesti ümber pöördumas, sest toimub digiteerumine. Kui varem olid postifirmad kommunikatsiooniettevõtted, mis aitasid inimestel omavahel suhelda, siis nüüd on kommunikatsioon läinud internetti. Eestis on digiteerumine väga kiire olnud […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt