fbpx

Isiklikust vajadusest sündinud särtsuvokk

Markus Kaljuste (paremal) ja investor, kaasarendaja ja äriline nõustaja Rainer Aunpu (Foto: Randar Ploompuu)

Choppelectricut tänavatel kohates ei saa esmalt arugi, kas tegemist on moodsa linnavelo või mootorrattaga. Teistest elektriratastest eristuv Choppelectric peidab endas lisaks silmailule rohkelt käsitööd ja detaile, firma kasvatamiseks otsitakse juurde õigeid kompetentse. Kirjutab Kadri Kütt.

Choppelectricu asutaja Markus Kaljuste meenutab, kuidas ta paar aastat tagasi Ülemiste Citys tööl käis. Pideva ummikusistumise vältimiseks otsustas ta ühel hetkel ratta osta. Tema kodust kontorini viiv 16-kilomeetrine üsnagi sportlikuks kujunev marsruut tekitas Markuses soovi elektriratta järele. Midagi stiilset talle olemasolevas valikus aga silma ei jäänud ja nii otsustas ta ratta ise luua. „Ostsin Fixusest cruiser-tüüpi raamiga ratta ja hakkasin otsima, kust sellele mootor ning aku saada.“

Esialgu Markusel rattaäri vastu huvi ei olnud, eesmärk oli endale äge sõiduvahend ehitada.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt