Parima töötajakogemuse loomine
Üheks keskseks küsimuseks, millele juhid püüavad vastust leida, on see, mis ikkagi paneb ühe inimese silmad särama, kaasab teda ning hoiab motiveerituna. Teemat arendab Hansab Group’i personalijuht Tiina Hiller.
Vastuse või vähemalt oma versiooni sellest annab parima töötajakogemuse loomine (employee experience, Ex). Kogemuspõhine lähenemine ei ole iseenesest uus mõiste. Kliendikogemuse juhtimine on olnud fookuses juba pikalt ja edukad ettevõtted on aru saanud, et samu strateegiaid ja tööriistu saab rakendada ka oma töötajate parima kogemuse loomisel. Sest ilma suurepäraste inimesteta pole võimalik luua parimat kliendikogemust (Cx), ehk Ex=Cx. Kui tihti me aga juhtidena mõtleme, mida kogevad töötajad kokkupuutepunktides ettevõttega?
Julgen väita, et seades oma mõtlemise protsessipõhiselt rohkem kogemuspõhiseks, on võimalik luua ettevõttele terviklik ja pikaajaline strateegia.
Töötaja rahulolu, kaasatus, kogemus
Miks just kogemus, võib küsida. Töötaja ja tööandja suhe on palju muutunud.
Kommentaarid on suletud