Automatiseerimise võidukäik. Aga mis saab inimestest?

Tehnoloogia areng ja informatsiooni kõikvõimas kasutamine loob kuvandi, justkui inimtööjõu tähtsus väheneb suure kiirusega. Tegelikult loob automatiseerimine juurde võimalusi inimese ja arvuti targaks koostööks. Kirjutab Kadri Kütt. SEB Balti strateegia ja kliendikogemuse juht Andra Altoa jagab automatiseerimise mõtteliselt kolmeks tasandiks. Kõik algab andmetest ja nende kättesaadavusest, mis viib omakorda andmeid kasutavate protsesside automatiseerimiseni. Sageli peetakse automatiseerimise all silmas eelkõige sisemiste protsesside parendamist efektiivsuse eesmärgil. Altoa peab efektiivsust oluliseks, aga pigem teisejärguliseks. Panga seisukohast on kõige olulisem tasand see, mis lõpptulemusena kliendile välja paistab. „Sellest, kuidas me kliendile teenuse mugavaks teeme, sünnib väga palju innovatsiooni. Lisaks kiirusele peavad teenused olema personaalsed ja just see on huvitav, kuidas digitaalses maailmas kliendisuhet hoida. Automatiseerimine on taustajõud, mis võimaldab kliendile lähedal olla.” Pangandus on […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt