Miks peab juht olema hea kuulaja?

Kuulamisoskus on juhi tööriist, mis aitab tal muu hulgas otsuseid langetada, neid ellu viia ning keerulisi läbirääkimisi pidada. Samas ei ole tegemist kaasasündinud oskusega – analüütilist mõtlemist toetavat kuulamist tuleb teadvustada. Lähemalt räägib SpeakSmarti koolitaja Siim Vahtrus. Keskkooli lõpuklassis kutsus mu hea sõber Oskar mind väitlemisega tegelema. Kuna vaielda ja kriitiliselt mõelda mulle meeldis, haarasin võimalusest kinni ja peagi osalesimegi juba turniiridel. Meie väitluskarjääri algus oli konarlik – kaotasime sageli ning enda hinnangul ülekohtuselt. Kuidas nii? Olime ju ennast kodus korralikult ette valmistanud, argumendid kokku pannud ja enda meelest kandsime need ka ilmekalt ette? Õnneks sattusime peagi kohtuniku otsa, kes tegi meile asja kiirelt selgeks. Meie jutt võis eraldiseisvalt võttes olla küll ilus ja arusaadav, aga me olime võistlustuhinas unustanud rääkimise […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt