Huvigruppide kaasamise ajastu

  Tänapäeva märksõnad on infoküllus, info kättesaadavuse kiirus ning inimeste kasvav uudishimu ja osavõtlikkus. See sunnib ettevõtteid olema varasemast enam avatud. Kuidas seda õigesti teha, uuris spetsialistidelt ja praktikutelt Kadri Kütt. Ühiskonna huvi ja ootused ettevõtetele ning nende tegevusele kasvavad iga aastaga. Inimesi huvitab senisest rohkem, kuidas ärisektoris asju aetakse. Ettevõtete jaoks tähendab see aga seda, et varasema pigem reageeriva kommunikatsiooni asemel tuleb huvigruppidega suhelda proaktiivselt. Parem olla igas olukorras ise aus sõnumitooja, kui tegeleda hiljem vääritimõistmise tagajärgedega. Lisaks informatsioonist osasaamisele on huvigrupid enam huvitatud ühiskonda panustamisest ning enda jaoks olulistest sotsiaal- ja keskkonnateemadest. Seda arvestades ei saa ettevõtted vaikselt oma asja ajada, eriti kui tegemist on mõjuka tegevusalaga. Avalikkuse ja huvigruppidega suhtlemiseks tuleb infot jagada õigeaegselt, see peaks olema […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt