fbpx

PPA lennusalga argipäev kui nüansirohke missioon

PPA uhiuus seirelennuk Beechcraft King Air 350 (Foto: PPA/Reelika Riimand)

Eesti Politsei- ja piirivalveameti (PPA) lennusalk peab olema valves 24/7 ja valmis vajadusel kohe õnnetuskohale lendama. Sellest, millised kolm kopterit masinaparki kuuluvad ja kuidas saab neid pideva valmisoleku tingimustes hooldada, kirjutab Gerli Ramler.

„Liinilennunduses toimub kõik graafiku alusel ehk kui on täpselt teada, mis kell lennuk maandub, saab planeerida ka hoolduse aega. Meil on veidi teisiti – kuna meil ei saa väljakutseid ette ennustada, ei saa me ka kopterite hooldust päeva- ja tunnipealt planeerida,” toob lennusalga juht Kalmer Sütt välja esimese erinevuse. Teine ja väga oluline põhjus, miks on lennusalga õhusõidukite hoolduse ja remondi planeerimine raskendatud, on see, et need kõik on erinevad – tegemist on küll ühe ja sama ettevõtte toodanguga, kuid mitmetest aastakäikudest. Lahtiseletatuna tähendab see, et paljud komponendid ja varuosad on erinevad ning neid ei ole võimalik masinate vahel vahetada.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt