Tallinna Lennujaam inseneeria vaatevinklist

„99 protsendil reisijatest on nutitelefon ja 1 protsendil lennujaamadest on võime seda kasutada,“ ütleb Tallinna Lennujaama kommertsdirektor Eero Pärgmäe, võttes nii kokku lennujaama teeninduse ja äri uued arengusuunad. Kirjutab Paavo Kangur. Tallinna Lennujaam kasvab kiiresti ja peab vastama Euroopast saabuvate reisijate ootustele, aga pakkuma ka uusi võimalusi kohalikele. Lennujaama läbib aastas 2,7 miljonit reisijat, mis on kaks korda vähem kui Riia ja kakskümmend korda vähem kui Frankfurti inimvoog. Samas on reisijate number kiiresti kasvanud ja üks ümberehitus järgneb teisele. Eestis on vähe ettevõtteid, millel on ette näidata 20 aastat järjepidevat kasvu. Tallinna Lennujaam on just üks nendest. Uued mugavusteenused Kui sa pead kell 6.00 jõudma koos abikaasa, kahe lapse, kahe lumelauakomplekti ja kahe paari mäesuuskade ning muu juurdekuuluvaga lennukile, on […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt