EURASHE 2018: kuidas siduda digiajastu tööturg õppekavadega

Euroopa kõrgkoolide juhid ja eksperdid arutasid Tallinnas digiühiskonna väljakutseid ja kõrgkoolide rolli selles, sest digitaalsus on muutnud nii õpetamist kui õppimist. Kirjutab Heleri Michalski. Euroopa rakenduskõrgkoole ühendava võrgustiku EURASHE president Stéphane Lauwicki sõnul tuleb leida vastus küsimusele, kuidas muutuvat tööturgu ja majandust õppekavadega siduda. „Peame üha digitaalsemaks muutuvas maailmas panustama innovatsiooni ning olema ühiskonna ja ettevõtetega tihedates sidemetes.“ Lauwicki prognoosi järgi ootavad Euroopa tööturgu ees rasked ajad, kuna tekivad uued kvalifikatsioonid, nn 4.0 töökohad. See aga esitab kõrgharidusele küsimusi, sest kuidas koolitada tudengeid, kui me ei tea veel, millised need uued kvalifikatsioonid on. Ta rõhutas, et õpetamisel tuleb keskenduda rohkem tudengikesksele õppimisele ning mitmekesisusele. Eesti Rakenduskõrgkoolide Nõukogu esimehe, Tallinna Tehnikakõrgkooli (TTK) rektori Enno Lendi sõnul on muutunud töötajatele esitatavad nõuded […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt