fbpx

Kuidas teada saada, mida klient tegelikult tahab?! Dr Jillian Ney teab!

  Madratsite tellimine posti teel on kogu maailmas kiiresti kasvav äri, kus õnne püüavad paljud suured-väikesed brändid. Suur roll on siin oskuslikul turunduskommunikatsioonil. Teemat arendab Raul Kalev. Kujuta hetkeks ette, et sa müüd madratseid. Mis oleks see üks ja ainus argument, mis paneks inimesed just sinult neid ostma? Mõtle rahulikult. Kas sa ütleksid, et madrats on mugav? Tehnoloogiliselt innovaatiline? Kui nii, siis kahjuks panid juba mööda. Sul tasub seda artiklit kindlasti lugeda! Üks asjalikumaid teemasid, mis on viimasel ajal minu kätte juhtunud, räägib lihtsalt ja konkreetselt sellest, kuidas noppida internetis levivast infost välja just see vajalik, mis puudutab klientide meelsust ja hoiakuid. Ning kuidas seda turunduskommunikatsioonis oskuslikult enda kasuks pöörata. Selle teema aktiivsemaid eestkõnelejaid on Suurbritannia esimene doktorikraadiga sotsiaalmeediauurija Jillian Ney. […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt