Kuidas Google’is ja Facebookis paremini sihtida

  Sotsiaalmeedia turundajatel on järjest keerulisem klientideni jõuda nii tiheneva konkurentsi kui ka kõigi nende tehniliste uuenduste tõttu, mis panevad pea ringi käima. Kuidas ikkagi jõuda oma sihtrühmani nii, et sellele kulutatud raha ja aeg tooksid kulu asemel tulu, sellest rääkis Katrin Vilimaa Turunduskoolitus OÜst Turundusraadio 229. saates. Oleme tihti kindlad, et teame oma klientide kohta kõike, kuid tegelikult ei pruugi see nii olla. Kui reaalseid andmeid ja infot vaadata ning tulemusi analüüsida, võib selguda nii mõndagi üllatavat. Sageli pannakse sihtimisel mööda näiteks vanusega. See on küll oluline näitaja, ent tegelikult tuleks pigem sihtida inimese hobisid ja huvialasid. Vanuses 60+ briti mees on nii Ozzy Osbourne kui ka prints Charles – kas me jõuame nendeni samu meetodeid kasutades? Ei usu, […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt