fbpx

Kas robotid päästavad klienditeenindajad rutiinsest tööst?

See on hea küsimus igale ettevõttele, kusjuures mitte ainult suurele. Võitjad on igal juhul need, kes suudavad tehisintellekti võimalikult tõhusalt enda kasuks tööle panna. Lähemalt räägib Raul Kalev. Sain esimese vau-kogemuse kõnerobotitega oli vaid mõne kuu eest Taxigo taksoäpi Facebooki lehel. Sisestasin Messengeris sõna „takso“ ja mulle hakkas üllatusena küsimusi saabuma. 20 sekundi ja kolme küsimusega oli robotist vestluskaaslane tuvastanud mu asukoha ja saatnud ka takso välja. Ei mingeid kiisusid ja isegi mitte tüütut äpi allalaadimist! Olin meeldivalt üllatunud. Kuigi just seesama Facebooki Messengeri kõnerobotite kategooria on kõige kiiremini kasvav „igameherobot“ tänu olematule investeerimisvajadusele, suudavad karmimad tehisintellektil baseeruvad robotid juba palju enamat kui üksnes valikvastuseid genereerida. Ja neil on reeglina ka kena naisterahva nimi, nagu Aida, Tinka, Vanda, Sophie, Amelie. […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt