Allahindlused – kas ainus õlekõrs müügi turgutamiseks?

Edukas müük on sageli võimalik ka allahindlust tegemata, kinnitab Venemaa ekspert Marina Ovchinnikova. Lähemalt räägib allahindluste teemal Raul Kalev. Mäletan, et 30 aasta eest esimesi kordi Soomes, Rootsis ja hiljem mujal Euroopas käies hämmastas mind enim just see, et peaaegu iga kaupluse aknalt võis lugeda mingitest allahindlustest. Meil Nõukogude Liidus midagi sellist ju polnud, igal kaubal oli oma hind ja see ei muutunud aastaid. Alguses läände sattudes tõmbas kuni 50% soodustus kohe hiiglasliku magnetina, hiljem oli aga tähelepanu võitmiseks vaja juba 70% alet. Läksid aastad ja sama asi kordus ka meie kaubanduses. Kas on üldse enam võimalik seda trendi murda? Venemaa sotsioloog, turundaja ja trendijälgija Marina Ovchinnikova vähemasti usub, et murdmine on võimalik ja hädavajalik! Olen viimasel paarikümnel aastal töötanud […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt