fbpx

Särtsukaga Genfi ja tagasi, kõigele vaatamata

Uue generatsiooni Nissan Leaf (Foto: Uku Tampere)

Nädalane reis uue põlvkonna Nissan Leafiga Tallinnast Genfi ja tagasi paneb vägisi uskuma vandenõuteooriaid selle kohta, et elektriautode laiema leviku ja eduloo ees seisab poliitilise tahte puudumine või on see lausa teadlik vastutöötamine. Särtsukas on tubli, kuid vajalikud tugiteenused ja taristu on pehmelt öeldes kasutajavaenulikud. Kirjutab Uku Tampere.

Selge, et isegi 300-kilomeetrise sõiduulatusega elektriauto ei ole mõeldud pikkadeks autoreisideks, vaid pigem ikka tööle-koju-poodi olmeautoks. Kuid eestlaslik jonn, autohuvi ning seiklusjanu ei lubanud seda uskuda enne kui ise järele proovitud.

Teisest küljest, 300 kilomeetrit sõiduulatust ning tunnised kiirlaadimised ei ole ka pikkade autoreiside perspektiivis väga kohutav vaade – puhkusereis võikski ju olla rahulikum kulgemine, kohtade vaatamine, pauside tegemine.

Läbisime märtsi alguses Nissan Leafiga 3400 kilomeetrit Stockholmist Genfi ja tagasi Travemündesse. Stockholmist seetõttu, et erinevalt teistest Euroopa maadest on Balti riikides laadijatega natuke kehvasti.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt