Välisturule viidaval tootel peab olema oma lugu

2016. aastal välisministeeriumi kultuuriauhinna pälvinud Eesti Disainerite Liidu (EDL) esinaine ja välisnäituste kuraator Ilona Gurjanova jagab soovitusi välisturgudele pürgijatele ning seal juba tegutsevaile ettevõtjatele. Küsimusi esitas Marika Tomberg.   Eesti disain paistab silma nii kodu- kui ka välismaal. Mitu aastat te selle nimel tööd olete teinud? Alustasime rahvusvahelistumisega juba aastal 2000, seega 18 aastat tagasi, mil toimus esimest korda Eesti disaini näitus Helsingi disainimuuseumis. Esimesel korral oli tegemist rohkem näituse kui kaubandusliku ettevõtmisega. Sellelt näituselt saime juba kutse tulla Prantsusmaal toimuvale disainibiennaalile, kuhu sõitsime päris suure delegatsiooniga, kümme disainerit pluss Ivo Nikkolo kümme modelli.   Kuidas astuda see esimene samm? Kas abi on tulnud ka Eesti saatkondadelt või teistelt finantseerijatelt? Meie jaoks oli suur areng see, et me saime Prantsusmaal […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt