fbpx

Juhiabid – kas ebavajalikud või hoopis fantastilised?

Volkswagen Crafter (Foto: Uku Tampere)

Uued autod ei ole enam mõeldavad automaatsete süsteemideta, mis hoolitsevad turvalise sõidu eest ja suurendavad mugavust. Autod on varustatud paljude n-ö assistentidega, mida tänapäeval leiab ka automudelitest, kust veel paar aastat tagasi ei osanud keegi isegi sellist luksusklassi varustust otsida. Kirjutab Uku Tampere.

Eelmise aasta jooksul vurasin peamiselt kaubikutega mööda Euroopa teid kokku üle 135 000 kilomeetri. Alates suvest vahetasin lihtsamakoelise Citroën Jumperi välja üle võlli uue Volkswagen Crafteri vastu.

Ühest küljest tingis autovahetuse kaubiku vanus, kuid mis veelgi olulisem: vajasin mugavamat ja turvalisemat autot. Alternatiivsete valikute poole piilumatagi astusin sisse Volkswageni esindusse ja lahkusin sealt koos paberiga, mis teatas uue Crafteri tellimisest.

Kaubikute moodne preemium

Crafter on kaubikute preemiumklass, sest on võrratult vaiksem, mugavam ning kallim kui paljud konkurendid. Möödunud aasta kevadel müügile jõudnud uue põlvkonna suur kaubik tõi kasutaja käeulatusse pika rivi juhiabisid – tarbesõidukite klassis pole varem selliseid tehnoloogilisi abimehi olnud.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt