Pilgutestid ehk kui suur on alateadvuse osa ostuotsuse tegemisel?

Meid ümbritseb pidevalt lugematul hulgal stiimuleid, mis meie tähelepanu nimel konkureerivad. Kõiki ei suudagi me märgata. Kauplus on üks selliseid kohti, kus tarbija tähelepanu proovitakse võita kõikvõimalike toodete, reklaamide, väljapanekute ja hinnapakkumistega. Kuidas seda tehakse, räägib lähemalt Initiative’i tarbija- ja neuroturundusuuringute juht Kaidi Reedi.   Lai valik ja tihe konkurents kauplustes on hankijate jaoks paras peavalu, sest oma toote esiletoomisega tuleb väga palju vaeva näha. Tegelikult ei ole tohutute valikuvariantide üle õnnelik ka ostja. Columbia ülikooli uuringust selgus nimelt, et riiulid, kus pakuti väga palju valikuid, tõukasid kliente pigem eemale – neid, kes seal seisatasid, oli vähem. Jaekeskkond on seega kõiki, nii tarbijat, kaupmeest kui ka hankijat puudutav teema. Selleks et oma kaubaga nähtavam olla ja inimestele ostukogemust nauditavamaks teha, on oluline […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt