Heategevus ettevõttele kasulikuks projekti Noored Olümpiale näitel

Tuntud Eesti ettevõtted saavad toetustaotlusi ja soove uksest-aknast, kuid nad teavad, et toetamine nõuab tegelikult väga palju aega. Teiselt poolt mõtlevad vähemasti mõned neist, et panustama ju peaks… Sellest, kuidas heategevusest ettevõtjana ka kasu saada, rääkis Turundusraadios Janno Siimar disainiagentuurist Velvet, vestluse teljeks algatus Noored Olümpiale.   Toeta oma brändi väärtusi! Millele peaks tähelepanu pöörama, kui ettevõtja on teinud otsuse, et on aeg  ühiskonda panustada? „Vastus kõlab küll klišeena, aga siiski: tuleks toetada oma brändi väärtusi“, kinnitab Janno Siimar. Mõtle, kuidas toetatav tegevus või grupi tegevus läheb kokku ettevõtte enda ettevõtmiste ning põhimõtetega. Kui leidub ühine osa, kasvõi mõnes valdkonnas, on mõte arendamist väärt. „Tuleb tunnistada, et pahatihti üritavad ettevõtted lihtsalt logopinda saada ning ei mõtle sellele, mis väärtust see […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt