fbpx

Tööandja bränding aitab värvata ja väärtustada

Muutunud tööjõuturul võidab see, kes pakub kandidaatidele rohkem kui töökohta. Vabaduse, põnevuse ja missioonitunde ning tööandja laitmatu maine kuvamine on muutnud brändingu oluliseks strateegiliseks töölõiguks. Kolme ettevõtte näitelt kirjutab teemast Kadri Kütt.  Telekommunikatsiooni suurettevõte Elisa pööras tööandja brändingu usku neli aastat tagasi. Tööjõuturu muutused olid jõudnud punkti, kus sobivate inimeste leidmine just müügi ja teeninduse valdkonda osutus keeruliseks ja kohati isegi võimatuks. Elisa personalijuhi Kaija Teemägi sõnul kirjeldasid kandidaadid enamasti kliendikogemust. „Strateegiatöö raames jõudsime järelduseni, et parimate äritulemuste saamiseks on vaja paremaid töötajaid. Selleks on aga vaja suurendada teadlikkust Elisast kui tööandjast, mitte ainult kui toote ja teenusega seotud brändist.” Ettevõtet reklaamivate värbamisvideode jaoks sobiva partneri otsingute käigus jõuti agentuurini Brandem, kellega pandi paika brändingu tegevuskava järgnevaks pooleteiseks aastaks. „Brandem […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt