Notsul musi punaseks ja ongi valmis?!

  Imetabaseks ja silmapaistvaks organisatsiooniks ei sünnita, vaid kasvatakse. Järjekindla, strateegiliselt läbimõeldud ja lubadustele vastava tööga. Katri Delimoge kirjutab levinumatest ämbritest, mida tööandjad oma maine kujundamisel tegema kipuvad. „Meil on vinge värvikirev koduleht, juhtkonna loodud uhke lööklause, kõigest kolme kuuga edukalt teostatud tööandja mainekujundusprojekt, terve pikk nimistu atraktiivsetest lubadustest, mida ühel päeval realiseerida plaanime… No mida nad siis veel tahavad?!” ahastab tööandja, kelle juurde ei leita teed ning kelle juurest esimesel võimalusel plehku pannakse. Tõepoolest, mida need töötajad siis ühelt päriselt mainekalt tööandjalt tahavad?   Ma küll selle vajalikkust ei näe… Kõige kõvemini kolisev ämber on tööandja mainekujunduse teema eiramine kas teadmatusest või teadlikult. Sinu maine tööandjana sünnib ning eksisteerib nii või teisiti, nii et seda on ju siis igati […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt