Noortele turundamiseks ei pea slängi kasutama

Noortele turundamine on valdkond, mis nõuab ajaga kaasas käimist: pildil on väga erinevad huvigrupid. Turundusraadios peetud vestlusest selgus, et noorteni jõudmiseks tuleks kasutada nelja turunduskanalit: suunata noored omavahel suhtlema ja kogemusi jagama, saata noortele sõnum, postitada Instagramis või paluda seda teha neil endil, ning olles parim sõber õpetajate ja noorsootöötajatega teha koostööd koolidega. Turundusraadio 217. saates rääkisid oma kogemustest YFU Eesti tegevjuht Kadri Eensalu, Eesti Noorteühenduste liidu (ENL) juhatuse esimees Ivo Visak ning ENLi turundus- ja kommunikatsioonispetsialist Karin-Liis Tambaum. Kokkuvõtte tegi Liisa Juhkam. Ivo Visak tõi välja ühe suuna, mida kasutatakse või siis mõeldakse, et sellist viisi peaks noorteni jõudmiseks kasutama, nimelt liigse slängikasutuse: „Mulle isiklikult ei meeldi, sellised kampaaniad, kus noored räägivad vaid You, You…“ Visaku sõnul on selline […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt