Alan O’Neill: kliendikesksus ei ole loosung, vaid päris elu!

Juhtimisekspert Alan O`Neill tõstab ettevõtte tulemuslikkuse põhiteguritena esile hästi toimiva meeskonna, õigesti paika pandud võtmenäitajad ning kliendikesksuse. Ta on viinud uuele tasemele mitmed tuntud brändid, näiteks Selfridges & CO, Lufthansa, Mercedes-Benz, Moet, Hennesy, Bank of Ireland. Kuidas täpsemalt saavutada kõrgeid tulemusi? O’Neilli küsitles Liisa Juhkam.
Kõrge tulemuslikkuse kultuur – mida see täpsemalt tähendab?
Kõrge tulemuslikkuse kultuur on ehitatud kolmele alusele. Esiteks: väga hea koostöö meeskonnaliikmete vahel ja nende seotus ettevõttega ehk lojaalsus. Kuidas aru saada, et ettevõttes on kõrge tulemuslikkuse kultuur? Selle järgi, et töötajad on aktiivsed, ennetava tegutsemisviisiga ja produktiivsed. Samuti on nad mõne sammu võrra nii klientidest kui ka koostööpartneritest ees.
Teiseks peavad tulemuslikkuse võtmenäitajad ehk KPI-d paigas olema. Need näitavad, kuidas ettevõttel läheb, ning aitavad seega teha olulisi otsuseid.
Kolmandaks: kliendikesksus. Ja see pole mitte lihtsalt sõnakõlks,
Kommentaarid on suletud