Kõik artiklid

Alan O’Neill: kliendikesksus ei ole loosung, vaid päris elu!

Autor: Liisa Juhkam

Juhtimisekspert Alan O`Neill tõstab ettevõtte tulemuslikkuse põhiteguritena esile hästi toimiva meeskonna, õigesti paika pandud võtmenäitajad ning kliendikesksuse. Ta on viinud uuele tasemele mitmed tuntud brändid, näiteks Selfridges & CO, Lufthansa, Mercedes-Benz, Moet, Hennesy, Bank of Ireland. Kuidas täpsemalt saavutada kõrgeid tulemusi? O’Neilli küsitles Liisa Juhkam.   Kõrge tulemuslikkuse kultuur – mida see täpsemalt tähendab? Kõrge […]

Edasi lugemiseks:

Tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele, arhiivile ja veebiseminaridele.

Logi sisse:

Kõik artiklid

Veel samal teemal: