Tagasisidet andes aita partneril seda vastu võtta

  Juht peaks justkui tagasisidet andma ja töötajad ootavad seda. Ometi teeb see olukord mõlemad ärevaks. Kuidas seda teha nii, et asjal mõtet oleks, räägib Self II OÜ konsultatsioonijuht Endel Hango. Mõnikord võetakse moodsast positiivsest psühholoogiast välja see mõte, et kui meeldivate tunnete abil kedagi mõjutada, on tulemused pikemaajalised. Sellest tehakse omakorda järeldus, et negatiivne tagasiside pole enam vajalik. Samas teavad kõik kogenud juhid, et ainult positiivseid ootusi väljendades ei jõua tihtilugu kuigi kaugele. Kuidas siis õige oleks? Tagasiside on alati isiklik, ka tööalane, ja me võtame seda samuti väga isiklikult. Tahame ikka teiste vastu hea olla ning püüame olla objektiivsed ja ratsionaalsed. Ent kui läheneda millelegi, mis on üdini isiklik, väga ratsionaalselt, siis on tulemuseks segadus.   „Õige“ mudel Tuntuim […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt