Käsitsivõitlejast Bondi pahalaseni

Andrus Purde töötas üle viie aasta ühes ettevõttes, ehkki sisuliselt oli tegemist justkui neljaga. Pipedrive’is turundusjuhi ametit pidanud ning praegu projekti Outfunnel käivitav Purde rääkis Turundusraadios Pipedrive’ist ja oma tööst. „Alustasime kameeleonliku lähenemisega. Me ei teadnud, kes on meie klient ja kus ta on. Kui idufirmade keeles öelda, siis viskasime palju spagette vastu seina ja vaatasime, mis kinni jääb. Jälgisime, mida teised teevad (enamasti väljaspool Eestit). Tagantjärele mõeldes oleks selles etapis saanud asju lihtsamalt teha – oleksime pidanud keskenduma kindlatele kanalitele,“ selgitab Purde. Lõpuks aga õnnestus õiged kanalid leida, et hakata taas ettevõtet seestpoolt vaatama. Kuidas saaks asja, mis juba töötab, paremini teha ning muudatustest samm eespool olla.   Turunduse evolutsioonist sõjaterminitega Idufirma turundusjuhina tööd alustades tuleb Purde sõnul kõigepealt […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt