Taastuvkomponendiga diislikütus annab diiselmootoriga autodele lootust

Sõda sisepõlemismootorite vastu on alanud: veerand Euroopa Liidu atmosfääri kuhjuvatest kasvuhoonegaasidest on autode tekitatud. Üksteise järel on edumeelsete riikide poliitikud teatanud otsusest lõpetada sisepõlemismootoritega autode müük. Lahing on justkui kaotatud? Siiski, diiselmootorit, millele saastamist kõige rohkem ette heidetakse, on veel vara maha kanda, kirjutab Ylle Tampere (accelerista.com). Saksamaa liidukantsler Angela Merkel tegi augusti keskel avalduse, milles ütles, et keelustab diiselmootorid kindlasti, sest autotootjad peavad taastama inimeste usalduste autode vastu. Sealjuures ei nimetanud ta ühtegi konkreetset tähtaega, aga seisukoht on kujundatud ning Volkswagenile, millest paar aastat tagasi kogu Dieselgate alguse sai, viisakalt vihjatud. Transpordisektori osakaal kasvuhoonegaaside õhkupaiskamisel on Euroopa Liidus (EL) tervikuna umbes 25 protsenti. Peamine ikaldus on linnades, kus automootorid on põhilised õhusaastajad. Veidi vähem kui poole sajandiga on õhku paisatava […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt