Eesti kasvunäljas ettevõtted sirutuvad avatud innovatsiooni järele

Avatud innovatsioon ei tähenda vaid värskete ideede kaasamist suurtesse megastaar-ärihiiglastesse, sama hästi annab see väiksematele organisatsioonidele ja idufirmadele võimaluse oma tooteid-teenuseid koostööplatvormide kaudu müüa riikides ja turgudel, kuhu nad muidu ligi poleks pääsenud, kirjutab Raul Kalev (Winston Communication).
„Avatud innovatsioon aitab näha asju värskest perspektiivist. Nii saab kuulata teistmoodi mõtlevaid inimesi, kes üksteist täiendavad. Enam ei pea kinni jääma oma maja piiridesse ega ajaloosse, mis kinnitavad, et neid asju oleme juba tulemusetult viie aasta eest katsetanud. Klientide ja partnerite uute ideede kaasamisel tekib positiivne emotsionaalne seotus. Iga partner maksab ise kinni oma arenduse ning kõiki juhib ind, mitte sund. On võimalik, et selline arendusmudel on ka efektiivsem. Isegi odavam. Mingit ideede varguse ohtu ma ei näe, sest 99% nüüdisaja edulugudest ei toetu mitte briljantsele ideele, vaid sellele, et sul on tugev meeskond, kes suudab hea idee briljantselt realiseerida,“ loetleb Tele2 tegevjuht Argo Virkebau põhjuseid,
Kommentaarid on suletud