Juhtimise fookuses on töö inimestega

Alates eelmise sajandi 50. aastatest, kui strateegiline juhtimine võeti praegusel kujul sõjaväelt tsiviilkasutusse üle, on fookuses olnud püüe leida organisatsiooni unikaalne ja eristuv väärtuspakkumine klientidele. Aegade jooksul on tekkinud mitmeid moode ja müüte, mis on kord tõstnud fookusesse pädevuse, kord konkurendid, kord kliendid. Tänapäevase juhtimise ja sellega kaasneva rolli üle arutleb Taavi Veskimägi. Ettevõtte väärtus elab ja hingab Töö iseloom on muutunud: selle asemel et keskenduda probleemide lahendamisele etteantud mudelite järgi, on strateegilise juhtimise fookuses töö inimestega. Suure osa ettevõtete väärtusest loovad inimesed. Ilma inimesteta on iga organisatsioon teovõimetu keha. Oma raamatus „Time, Talent, Energy“ („Aeg, andekus ja energia“) kirjutavad Michael Mankins ja Eric Carton, et ettevõtted, millel on suurepärane inimeste juhtimise poliitika ja praktika, on keskmiselt 40% tootlikumad kui […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt