fbpx

5 idufirmat, 5 uut algust ja 5 õpetust alustavatele ettevõtetele

Idufirmadena hoo sisse saanud Transferwise (600 töötajat), Adcash (200 töötajat) ja Pipedrive (240 töötajat) on ettevõtted, mille edulugu on paljudele tuttav. Nende varjus alustas sadu start-up-firmasid, kellest nii mõnigi on saavutanud edu nii Eestis kui ka välisturul.

Eesti start-up-ettevõtted kaasasid mullu investeeringutena rekordiliselt 102,5 miljonit eurot. Meil on aga enam kui 400 idufirmat, millest ligi 90% on varases arengustaadiumis. Kuidas jõuda arengustaadiumist eduka ettevõtteni? Kuidas kasvada ja kaasata raha, jõuda välisturule ning vallutada kogu Euroopa? Inseneeria esitas need küsimused Investly, Barkingu, Bikeepi, Erply ja Inventory.com juhtidele.

  1. Kuidas tekkis ettevõtte idee?
  2. Mis oli ettevõtte loomise juures kõige raskem?
  3. Millised olid esimesed sammud ettevõtte ülesehitamisel?
  4. Millal, kas ja kuidas kaasasite investorite raha?
  5. Nõuanne alustavale ettevõttele, kuidas laieneda välisturule?
  6. Mis on eduka idufirma saladus?

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt