fbpx

Usaldus müügitöös – milleks veel see?

Tere tulemast müügimaailma! See on küll kõikjal meie ümber 24/7, kuid oluline on teada, et märksõnaks on siin usaldus. Usaldus oli muide tähtis ka 20 aastat tagasi, kuid kas me pöörasime sellele tähelepanu? Klient ütles toona nii ja sina vastasid naa ning sõlmisid tehingu. Tegemist oli pigem tehnilise müümise kui pikaajalistele suhetele panustava toiminguga. Kuidas nüüd asjad on, selgitab lähemalt Guido Paomees.

Usalduse loomine ja hoidmine on tegelikultkriitilise tähtsusega. Müügiinimene, keda klient usaldab, müüb palju väiksema ressursikuluga kui n-ö nii-ja-naa müügimees. Usalduse võitnud müügiinimene on selle saavutamise nimel ka pingutanud.

Müügiedu oleneb meie motivatsioonist ja tegevustest, mis loovad ja hoiavad nii suhteid kui ka vastastikuse usalduse taset. Usaldus koosneb kahest olulisest kriteeriumist: kompetentsusest ja iseloomust.

Kompetentsus…

… on müügiinimese oskused ja teadmised ning nende kasutamine. Ka reputatsioon on oluline osa edukuse võrrandist ja müügiinimest iseloomustav kaubamärk.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt