fbpx

Do’s & Don’ts: Praktiline läbirääkimisoskus

 

Kummaline küll, aga ettevõtete ja organisatsioonide läbirääkimislaua taga tehakse uskumatult palju
vigu. Ometi on 90. aastate algusest, rääkimata plaanimajandusest, möödas varsti kolm aastakümmet.
Elementaarsed möödalaskmised, vale sõnakasutus, suutmatus emotsioonidega toime tulla (mis on
teatavasti kinni mõtlemises) on vaid mõned põhjused. Georg Merilo toob Directori lugejani mõned
põhilised nipid, mille järgimine aitab kurja karjast eemale hoida.

Do’s:

TEINE POOL. Kasuta läbirääkimiste partneri kohta väljendit teine pool, mitte vastaspool. Läbirääkimised ei ole ammu enam ärategemine, ainult oma leeri huvide saavutamine ja eesmärkideni jõudmine. Teine pool ei ole vastane, vaid partner. Teil on mingi ühine huvi, muidu ei hingaks te ju ühist õhku. Väljend tibusid loetakse sügisel kehtib ainult siis, kui ka teisel poolel on, keda enne talve üle lugeda.

MEELSUSE VÄLJASELGITAMINE. Eestlastele pole kunagi sobinud small-talk,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellijana on Sul ligipääs kõikidele Directori ning Inseneeria veebiartiklitele ja arhiivile.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt