fbpx

Majanduskomisjoni esimees Aivar Kokk: Eesmärk võiks olla 300 kilomeetrit tunnis!

Riigikogu majanduskomisjoni esimees Aivar Kokk.  Foto: Paavo Kangur

Tallinn-Berliini kiirraudtee idee on muundunud nice to have ühenduseks Tallinna ja Kaunase vahel, kui tsiteerida ühte eelmist teedeministrit, Raivo Vare. Ernst & Young (EY) analüüs pakub Rail Balticu kogukahjumiks 3,96 miljardit eurot ja see tähendab, et projekt ei saavuta kunagi kasumit! Kas see raha tuleb pensionite ja haigekassa arvelt ning kas riigiabi on üldse lubatud, küsib riigikogu majanduskomisjoni esimehelt Aivar Kokalt Inseneeria kaasautor Paavo Kangur.

Rail Baltic pole esile kutsunud rahvamasside marulist aplausi. Seda on esitletud kui eriti tähtsat julgeolekupoliitilist kiirraudteed Berliini, aga hetkel on see muutunud Tallinn-Riia-Kaunas raudtee liiniks?

See on aastaid teada, et poolakad, kes arendavad ka Berliin-Varssavi-Moskva raudtee kiirliini, on suhtunud Rail Balticusse võrdlemisi uimaselt ja leigelt.

Kevadel oli võimalus viibida ka Moskva transiidimessil, kus sakslased olid väljas väga suure delegatsiooniga.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt