Less is more: ehk kuidas vähem tootearendust efektiivsemaid tulemusi toob
Eesti kiirelt kasvava toote- ja tarkvaraettevõtte Mooncascade’i ning Garage48 häkatoni üks kaasasutajatest Priit Salumaa räägib puust ja punaseks selgeks, kuidas ka suurtes ettevõtetes targalt tooteid arendada ning seejuures tulusid kasvatada. Priiduga istus maha Directori kaasautor Maria Vous.
Nagu enamik ettevõtjaid omast käest teab, on uue toote või teenuse edukuse ennustamine tihti peaaegu võimatu. Olgu selleks siis väikefirma, kes tegutseb väga kitsas nišis, või suurkorporatsioon, kellel on piiramatud võimalused näiteks turu-uuringute jaoks – ikkagi juhtub, et mõni toode, millesse on kõvasti aega ja raha panustatud, ei löö turul läbi.
Olukorras, kus turule peab jõudma kiiresti, kuid läbilöögi kindlustamiseks ei ole head valemit, tuleb otsida teisi lahendusi. Näiteks saab siis maandada ebaõnnestumise riske, arvestades turu tagasisidet juba toote väljaarendamise protsessis. Üks võimalus selleks on MVP-meetodi rakendamine.
Võimalikult kiirelt tagasisideni
„MVP on strateegia, kuidas vältida asjade tegemist,
Kommentaarid on suletud