fbpx

Less is more: ehk kuidas vähem tootearendust efektiivsemaid tulemusi toob

Eesti kiirelt kasvava toote- ja tarkvaraettevõtte Mooncascade’i ning Garage48 häkatoni üks kaasasutajatest Priit Salumaa räägib puust ja punaseks selgeks, kuidas ka suurtes ettevõtetes targalt tooteid arendada ning seejuures tulusid kasvatada. Priiduga istus maha Directori kaasautor Maria Vous.

Nagu enamik ettevõtjaid omast käest teab, on uue toote või teenuse edukuse ennustamine tihti peaaegu võimatu. Olgu selleks siis väikefirma, kes tegutseb väga kitsas nišis, või suurkorporatsioon, kellel on piiramatud võimalused näiteks turu-uuringute jaoks – ikkagi juhtub, et mõni toode, millesse on kõvasti aega ja raha panustatud, ei löö turul läbi.

Olukorras, kus turule peab jõudma kiiresti, kuid läbilöögi kindlustamiseks ei ole head valemit, tuleb otsida teisi lahendusi. Näiteks saab siis maandada ebaõnnestumise riske, arvestades turu tagasisidet juba toote väljaarendamise protsessis. Üks võimalus selleks on MVP-meetodi rakendamine.

Võimalikult kiirelt tagasisideni
„MVP on strateegia, kuidas vältida asjade tegemist,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt