fbpx

Tehisintellekt Aida valvab panga e-väravas

Robotitest räägitakse kui mingist tulevikus saabuvast nähtusest, kuid tegelikult nad ongi juba meie keskel. SEB pangas seisab robot piltlikult otse väravas ja vastab küsimustele, enne kui sisse laseb. Tehisintellekti pagas, mis roboti tagalas vastuseid kokku paneb, petab paljud juba ära – tegemist on soravalt rääkiva ja loogiliselt mõtleva masinaga, millel nimeks AIDA. Kirjutab Kaido Einama. SEB esimene digitaalne klienditeenindaja AIDA oskab lisaks vastamisele ka õppida. Tehisintellekt on viimaste aastatega oluliselt arenenud, nii et enam ei saa korduda Microsofti katsetatud vestlusroboti juhtum, mil see õppis ära halvad kombed, mida Internetis talle õpetati ja hakkas ropendama. AIDA filtrid on tõhusad ja pangasaladusi ta ka ei reeda. „Tehisintellekt klienditeeninduses võib meie igapäevaellu tulla varem, kui me hetkel arvame,“ ütles SEB jaepanganduse ja tehnoloogia […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt