Sündmuste juhtimine: meelte abil elamusteni

„Kuidas maitses?” küsib kelner, kui oleme restoranis einestamise lõpetanud. Kinos ei küsi seda seansi lõppedes keegi – heal juhul arutled selle üle oma kaaslastega. Esimese variandi puhul vastad pigem viisakalt, teisel juhul on tegemist juba tunduvalt siirama ja vahetuma hinnanguga. Kuidas üritused meeldejäävaks sündmuseks muuta selgitab lisaväärtuste loomise kaudu Lehari Kaustel. Üritusi planeerides on tore keskenduda kontseptsioonile ehk siis raamistikule, mille ümber see püsib. Ka see artikkel on hoolega vormitud kui muusikateos, millel on sissejuhatus, teatud osad koos pealause ja kõrvallausetega ning lõpuosa ehk coda. Lisaväärtuste loomist saaks selgitada ka mõne muu vormi abil, näiteks jalgpalli puhul rääkides lisaajast ja penaltitest, aga valisin muusika, kuna see on selgem ja puudutab rohkem lugejaid. Sissejuhatus Ettevõtted, kes investeerivad teadlikult tootearendusse ja lisaväärtuste […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt