Miski pole enam nii nagu varem ehk kuidas müüa autot Y-generatsioonile

Jones’i põlvkond hakkab tasapisi pensionile minema, X-generatsioon aga vaatab tulevikku üha kahtlevamal pilgul: Y-generatsioon ehk millenniaalid ehk lumehelbekesed on jõuliselt peale tulnud ja nendega ühise keele leidmine tundub keeruline, kui mitte võimatu. Seekord uurime, kuidas lumehelbekesele autot müüa, ja teeme seda Toyota moodsa kupeemaasturi C-HR näitel. Autotööstuse saatus sõltub millenniaalide põlvkonnast, kirjutag Ylle Tampere. Või vähemalt nii tundub. On väidetud ka, et see beebibuumerite järel suurim demograafiline grupp teeb lõpu autoarmastusele, samas kosutab uute autode müüki. Millenniaalid ei tõtanud juhilube tegema nagu varasemad generatsioonid, nad väldivad auto omamist auto- ja sõidujagamislehekülgede nagu ZipCar ja Uber abil, neile ei meeldi auto omamisega kaasnevad kohustused – nii on öeldud. Keskmine autode hulk elanike kohta langeb nii Vanas kui Uues Maailmas vaikse järjekindlusega. […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt