fbpx

Kasekäsn vallutab maailma. Kas Siim Kabrits avastas Eesti Nokia?

Kasekäsnaga Saksamaal Nürnbergi mahemessil

Viimastel aastatel on üha enam kõlapinda leidnud Eesti kui maheriigi idee. Üks selle mõtteviisi eestvedajatest, endine poliitik ja aktiivne ettevõtja Siim Kabrits on veendunud, et siinsetel tegijatel on ekspordis puhta looduse näol konkurentsitu trump taskus. Siimuga vestis juttu Kadri Kütt ning uuris, mis imeasi on chaga ehk kasekäsn.

Koolipingist marjamaailma

Siim sattus metsamarjandusse kohe pärast gümnaasiumi lõppu. Ta tegeles tollal nii marjade kokkuostu kui ekspordiga. Edasi ehitas Siim juba üles ülebaltilise värskeid marju müüva keti, mis vahendas neid suuremate kaubanduskeskuste ees. Vahepeal proovis ta kätt ka poliitikas, aga kui see ammendus, otsustas ettevõtlusesse naasta. „Mõtlesin, et tahaks teha midagi, mis on suunatud Eestist välja. Alguses tegelesin algtooraine kaubanduspoolega. Berry Groupiga eksportisime nii Jaapanisse kui ka Kanadasse jpt teistesse riikidesse. Pärast seda mõtlesin, et võiksin ahelas ühe astme võrra edasi liikuda ja proovida bränditud lõpptoodetega välisturgudele minna.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt