Do’s & Don’ts – sotsiaalmeedia turundus
Ilma sotsiaalmeediata pole sind olemas. Niisama küberkonto loomisest ja passiivsest kohaolust ei piisa aga juba ammu – nõudlik meedium on pidevas muutumises. Nii et hoia oma käsi pea iganädalasel uuendustevool rangelt pulsil, muidu jääd virtuaalsest rongist maha. Sotsiaalmeedias tulemusliku turundamise nippe vahendab Iti Malken.
Do’s
Ole järjepidev
Toon järjepidevuse esimesena välja, sest see on peamine reegel, mille vastu eksitakse. Püstita endale eesmärk, kui mitme postitusega nädalas või kuus rahul oled, ning pea sellest kinni. Planeeri postitusi ette ning juhul kui mõni huvitav pressikajastus vahele trügib, muuda plaani. Mündi teine pool on pidev ja väsimatu n-ö spämmimine, mida tuleks kindlasti vältida, et inimesed ei teeks mitte mingi hinna eest unfollow-liigutust. Sest kes läinud, see läinud ning tagasi väärtuslikke kliente enam ei saa.
Vii end uuendustega kurssi
Võtted, mis toimisid hästi poolteist aastat tagasi,
Kommentaarid on suletud