Äri edukaks Erply moel ehk kuidas ettevõtte kasumlikkust tõsta
Ettevõtte edu ei ole tegelikult väga keeruline eesmärk. Pane paika konkreetsed töötajate tegevusalad ja nendega seotud kohustused – see võiks olla midagi käsiraamatu taolist. Peamiselt vajavad taolisi juhiseid küll uued töötajad, kuid infot on hea kasutada ka tiimi täiendkoolitustel. Lähemalt räägib Kristjan Hiiemaa.
Edukaks ärimajandamiseks vajalikud protsessid võivad olla ülidetailsed (checklist’i tasemel) ja sisaldada infot näiteks ruumide puhtusastme või klientide tervitamise reeglite kohta. Peamine raskuskoht seisneb nende viimises töötajateni. Parim vahend selleks on testidepõhine õpetamismeetod. Sel viisil saab kontrollida ka töötajate taset ja oskusi.
Korduvuse tekitamine
Pea iga ettevõtte suurim eesmärk on püsiklientuuri loomine ja selle hoidmine. Tänapäeval kogub juba enamik ettevõtteid kliendiandmeid ning saadab laiali mitmesuguseid pakkumisi. See võib anda küll teatava tulemuse, kuid agressiivne spämmimine ei ole siiski äriliselt kuigi efektiivne.
Eelnevate tehingute alusel on kaasaegne tarkvara võimeline ennustama regulaarsust, nt ostetakse kord kolme aasta tagant uued rehvid või rehve vahetatakse kaks korda aastas.
Kommentaarid on suletud