Kaks kilo turundust, palun!

Veel hiljuti oli väikeettevõtjate seas levinud arusaam, et turunduses piisab paarist õiges tasakaalus olevast komponendist: mõni reklaam trükimeedias, klipp raadios, uus koduleht ning artikkel ajalehes. Turunduskanalite valik tundus olevat sama lihtne ja loogiline kui kilokaupa ostmine. Tänaseks on asjaolud kõvasti muutunud. Lähemalt räägib Kristel Tammemäe. 10-–15 aastat tagasi olid nii 20- kui 60-aastaste inimeste meediatarbimise ja suhtlemisharjumused tunduvalt sarnasemad kui praegu. Nüüd tegutsevad varem üsna homogeense vanusegrupi liikmed omaette mikromaailmades, kus ei pruugita omavahel enam kokku puutudagi. Lisaks traditsioonilisele meediale on olemas Facebook, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Youtube, Instagram, Pinterest, Whatsapp, Tumblr, VKontakte, Odnoklassniki, Vine, Reddit, Periscope, tavapärased uudisteportaalid, blogid jne. Sellest, et ettevõte reklaamib ühes või kahes n-ö traditsioonilises meediakanalis, sihtgrupini jõudmiseks enam ei piisa. Märksõnaks on killustatus. See tähendab, […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt