Advantage!
Advantage ehk konkurentsieelis on suurepärane sõna, mis oli selleaastase Nordic Business Forumi pealkiri. Samas kirjeldab see väga hästi ka foorumit kuulama tulnud inimeste tunnet. Need kaks päeva Helsingi messikeskuses annavad juhile uute teadmiste poolest tõesti konkurentsieelise. Seda loomulikult siis, kui ta neid ka argipäevas kasutama hakkab. Kirjutab Urmas Kamdron.
Nordic Business Forum on hämmastav ja fenomenaalne ettevõtmine. Kahe Jyväskyläst pärit noore mehe Hans-Peter Siefeni (s 1983) ja Jyri Lindéni (s 1987) 2009. aastal alguse saanud projekt kogub aina tuure.
Sellel aastal osales ärifoorumil 5700 inimest enam kui 30 riigist, kellest märkimisväärne 670 külalist olid Eestist. 2017. aastal oodatakse kuulama juba 7000 osalejat.
Ärifoorumi sisu keerles kolme märksõna ümber: digitaliseerimine, kultuur ja turundus.
Kuhu liigub turundus?
Suurepärase avangu tegi New Yorgi ülikooli turundusprofessor Scott Galloway (L2 asutaja), andes ülevaate, kuhu maailma reklaamiäri suundub ja mis on tajutavad trendid.
Kommentaarid on suletud