fbpx

Testlio suurte lokkidega tüdruk ehk miks tasub IT-äris naisi kuulata

Eesti ühe kõige edukama start-up’i Testlio asutaja Kristel Viidik kuulas kõigepealt oma õde Helenit. Kristeli elukaaslane Marko kuulas jällegi teda. Sellest kasvas välja firma, kellele vaat et iga investor tahab raha anda ja mis jõudis kohe pärast asutamist kasumisse. Aga miks on Testlio seinal plakat „What would Kevin do?”, sellest kirjutab Directori kaasautor Eva Pärtel.

Kui oled äsja keskkooli lõpetanud noor inimene, tuleb kasuks, kui endast targemate inimeste nõuandeid kuulda võtad. „Mine IT-d õppima, seal on tööpõld lai,” soovitas 12. klassi lõpetanud Kristel Viidikule (27) tema vanem õde. Kristel astuski IT Kolledžisse, sai sealt diplomi ning asutas koos elukaaslase Marko Kruustükiga (34) idufirma Testlio, mis hakkas vaid mõne aastaga kasumit teenima.

Tallinnas ja San Franciscos paiknev ligi 50 töötajaga Testlio pakub klientidele tarkvara testimise teenust, et enne (nt mobiiliäpi) turule paiskamist sellest kriitilised vead üles leida.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt