fbpx

Miks müüja sulle poes jama pähe määrib?

Kuidas jõuga müügi kasvatamine tapab hea teeninduse. Denim Dreami poodide hea teenindus on teada-tuntud värk. Teeninduskonsultant Elina Vamper on üks neist, kes sellist teenindust luua aitas. Mis lood siis müügi ja teenindusega on? Mis eristab teenindust müügist? Olen saanud teenindust ja müüki jälgida kahe väga erineva nurga alt. Praegu olen teeninduskonsultant ja koolitaja, enne seda aga töötasin kümme aastat Denim Dreami kauplusketis, esmalt klienditeenindajana, seejärel teeninduse arendusjuhina. Kui alustasin, oli Denim Dreamis ainsaks ootuseks teenindusele „Teeme kliendid rõõmsaks” ning suurem osa preemiast tuli müügi pealt. Üpris põnev oli jälgida kolleege, kes seadsid eesmärgiks kõrge müügipreemia ning tegid kõik, et kliendile nüüd ja kohe midagi maha müüa. Olukorrad, kus kliendile soovitati pükse, mis olid liiga kitsad või veidi lühikesed, polnud kuigi […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt