Katrin Kiviselg: Eestist maailma moeärisse

Ajalehepoisist presidendiks, garaažitöökojast ülemaailmseks tehnoloogiafirmaks, ühemehe-idufirmast mitmemiljoniliseks ettevõtteks… Kuidas inimesed seda teevad? Kuidas sai vaid mõne aastaga Kanada firmast LGFG Fashion House eritellimusel valmistatud luksusülikondade, -särkide ja -kingade turul üks juhtivaid kaubamärke ning millist rolli mängis selles eestlanna Katrin Kiviselg? Kirjutab PR Fashion Room kaasautor Carina Paju.
Katrin, milline on sinu lugu LGFG-s?
Ma alustasin LGFG Fashion House’is aastal 2013. Mu hea sõbranna, kes on firma omanikuga abielus, soovitas mul kandideerida. Selleks hetkeks oli firmast juba saanud üks suuremaid eritellimusel rõivaste valmistajaid Kanadas ja mulle anti võimalus tuua ettevõte Euroopasse. Kuna soovisin töötada Eestile lähemal, tekkiski idee tulla Euroopa turule. Mind usaldati ning minu ülesandeks sai käivitada müük Euroopas. Otsustasime alustada Frankfurdist.
Just sel ööl, kui Frankfurti lendasin, juhtus aga päris palju: lennukil sai kütus otsa, maandusime teises lennujaamas ja tagatipuks kadus pagas ka ära.
Kommentaarid on suletud