fbpx

Reklaam on surnud, elagu kommunikatsioon?!

Directori kaasautor Maria Vous valis turunduse, reklaami ja kommunikatsiooni tulevikule pühendatud konverentsilt välja Enn Metsari, Allar Tankleri ja Henrik Raave mõtted. UBER: mida me teeme, kui me traditsioonilist reklaami ei tee? Kuigi meediast on ehk jäänud UBER-ist mulje kui kõigest alternatiivsest teenusepakkujast taksodele, siis tegelikult on selle visioon inimsõbralikust linnast. UBER-i Eesti tegevjuhi Enn Metsari sõnul ei ole nende konkurendiks mitte ühistransport või taksod, vaid individuaalkasutuses olevad autod. Luues inimestele võimaluse liigelda mugavalt ka ilma, et neil oma auto oleks, tegutseb Uber selle nimel, et me saaksime lõppkokkuvõttes kõik nautida paremat elukeskkonda. Metsar võttis UBER-i olemuse kokku järgmiselt: „UBER – see ongi kommunikatsioon, digitaalne võrk füüsilise maailma peal, mille eesmärk on ühendada inimesed, kel on võimalik vastastikku teineteisele kasulikud olla.” Seega on UBER-i peamine kommunikatsioonikanal […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt