fbpx

Viis viisi, kuidas ennast müügitööks õigele lainele häälestada

Öeldakse, et müügitöös määrab inimese edukuse 80% ulatuses ära tema suhtumine ning ainult 20% mängivad rolli teadmised ja oskused. See ei tähenda muidugi seda, et teadmisi vaja poleks. Lihtsalt enamasti jääb müügiedu teadmiste ja oskuste rakendamise taha. Õigele lainele aitab jõuda Tarmo Tamm.

Annan siin õigele lainele saamiseks viis praktilist soovitust, mida olen korduvalt enda ja oma müügitiimide peal testinud, ka üsna äärmuslikes olukordades. Mõni soovitus võib proovimiseks liiga tobe või toimimiseks liiga lihtne olla. Seetõttu on äärmiselt oluline, et oleksid avatud suhtumisega ning prooviksid neid kõiki.

1. Kas viie aasta pärast tänast probleemi üldse mäletad?

Inimesed annavad hinnanguid emotsionaalselt ning sageli on selle aluseks teatud võrdlusmoment. Tihti kiputakse väikeseid asju üle tähtsustama ning kulutatakse nendele liiga palju energiat. Kui olukord tundub ebameeldiv, siis võiks aga sammu tagasi astuda ja mõelda, kui tõsine probleem tegelikult on.

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt