fbpx

Eestlasest müüja on uhke ja halb! Kui kaua veel?

Eestit on palju kiidetud mobiilse parkimise, ID-kaardi ja paberivaba valitsuse pärast, kuid mõned valdkonnad meenutavad siiani pigem Nõukogude Liidu aegu. Võtame näiteks müügioskused või müüjate suhtumine klientidesse. Mis jama see on, et siin asjad ei arene? Arutleb Inglismaa otsemüügi spetsialist Madis Kiho.

Põhiline häda on Eesti puhul võrreldes arenenud riikidega see, et siin on ostmine liiga raske. Klient peab kurja vaeva nägema, et oma raha eest midagi saada.

Nõukogude ajal oli defitsiit ning see andis müüjale võimu klientide üle. Müüja otsustas, millal ja kellele seda vähest üldse võimaldada. Kaubadefitsiit on õnneks ajalugu (kuigi valiku üle võib Eestis ikkagi nuriseda), kuid ostmine pole lihtsamaks läinud.

Müüjad oleksid nagu omavahel kokku leppinud, et kui keegi tahab midagi osta, siis las ta sipleb ja võimleb enne korralikult, kui oma probleemile lahenduse saab. Võtame näiteks akende müüjad. Olukord pole parem ka igasuguste muude toodete puhul,

Edasi lugemiseks:

Ajakirja Director tellija saab lugemise võimaluse kõikidele veebiartiklitele- ja arhiivile ning paberkandjal ajakirja koju eelisjärjekorras. Lisaks leiad Directori kaante vahelt ka ajakirja Inseneeria.

Kommentaarid on suletud

Jäta kommentaar

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt