Blankotšekid ehk turunduseelarve, millel pole piire

Milline võim on blankotšekil (pangatšekk, kuhu kirjutad rahanumbri ise), et juhtide mõtted vabaks lasta, tutvustab ajakiri strategy+business. See on meetod, mis laseb sul oma erialal suurelt mõelda. Nii et sellega tasub lähemalt tuttavaks saada. Tulutoova kasvu saavutamine ettevõttes pole lihtne. Kasvavate nõudmiste, konkurentsi ja hinnasurvega silmitsi olles tunnevad ettevõtete juhid, et keskkond, kus nad tegutsevad, piirab arengut. Piirangud on aga neil sageli ise kehtestatud. Isegi pealtnäha uimases ettevõttes on peidus kasutamata potentsiaal. Kui ärijuhid vabastavad töötajad eelarve- ja ressursipiirangutest, avastavad nad, et inimesed suudavad jõuda tulemusteni, mis üllatavad nii juhte kui ka neid endid. Selline vabastav võim on näiteks ka blankotšekkidel. Blankotšeki meetod on ebatavaline juhtimisvõte, mis innustab juhte välja mõtlema uusi ärivõimalusi ning saavutama hüppeliselt paremaid tulemusi. Kui tiimid […]
Edasi lugemiseks palun logi sisse või telli ajakiri siin.

Kommentaarid on suletud

Antud lehekülg kasutab küpsiseid, et parandada teie kasutuskogemust. Lehe sirvimise jätkamisel nõustud meie küpsiste kasutamise tingimustega. Sain aru Loe lähemalt